استفاده از مطالب سایت با ذکر منبع -  karanesh.com جامع ترین سایت کسب و کار ایران - بلامانع است.

  • تبلیغ برندها روی خودرو

تبلیغ برندها روی خودرو

امروزه حجم تردد خودروها در جاده‌های شهری و برون شهری به شکل چشم‌گیری افزایش یافته است. بسیاری از خودروها، خدمات حمل و نقل عمومی ارئه می کنند و با اقشار مختلف جامعه در ارتباط هستند.با ایجاد یک دفتر تبلیغات و بستن قرارداد با انواع خودروها می توان از این فرصت منحصربفرد جهت ایجاد یک کسب و کار پردرآمد بهره برد. وانت بارها، انواع کامیون و کامیونت‌ها و حتی خودروهای سواری می توانند محل نصب این تبلیغات باشند.

                 تبلیغ برندها روی خودرو راهی آسان برای کسب درآمد

امروزه حجم تردد خودروها در جاده‌های شهری و برون شهری به شکل چشم‌گیری افزایش یافته است. بسیاری از خودروها، خدمات حمل و نقل عمومی ارئه می کنند و با اقشار مختلف جامعه در ارتباط هستند.  نصب هر نوع تبلیغاتی در این خودروها به طور عمومی مورد توجه افراد جامعه قرار می‌گیرد. از همین رو سازمان تاکسی‌رانی یا شهرداریها با بستن قرارداد با شرکت‌های متقاضی، برند آن شرکتها را برروی خودروهای عمومی تبلیغ می‌کنند. اما این پایان راه نیست. چرا که خودروهای عمومی درصد بسیار کمی از انبوه خودروهای شهری و برون شهری را شامل می‌شوند. با ایجاد یک دفتر تبلیغات و بستن قرارداد با انواع خودروها می توان از این فرصت منحصربفرد جهت ایجاد یک کسب و کار پردرآمد بهره برد. وانت بارها، انواع کامیون و کامیونت‌ها و حتی خودروهای سواری می توانند محل نصب این تبلیغات باشند. کافیست با ایجاد یک ساز و کار سازمانی، ثبت مشخصات صاحبان خودرو داوطلب و مشخص کردن مدت زمان ارائه تبلیغ بر روی خودرو، در ازای پرداخت وجه تبلیغ، با این افراد قرارداد بسته شود. تاثیر این نوع تبلیغ بر روی بیننده به دلیل متحرک بودن خودروها بیشتر از انواع دیگر تبلیغات شهری می‌باشد. بنابراین با هزینه اولیه راه‌اندازی بسیار اندک و یک مدیریت درست و توانمند به موفقیت‌های بزرگی در این نوع کسب و کار  می‌توان دست یافت.   

تبلیغ برندها روی خودرو

نوشتن نظر

توجه: HTML ترجمه نمی شود!
    بد           خوب

مطالب مرتبط

برچسب ها: خودرو, تبلیغات روی خودرو, تبلیغ, دفتر تبلیغات, تبلیغ برندها, کسب و کار کوچک, ایده کسب وکار کوچک, لوازم یدکی خودرو, قطعات خودرو, فروش سیار, تعمیرات خودرو, تعمیرگاه مدرن, تعمیرگاه سنتی, خدمات فنی خودرو, خرید خودرو, لوازم یدکی خودرو, ایده‌های برتر, کسب و کار