استفاده از مطالب سایت با ذکر منبع -  karanesh.com جامع ترین سایت کسب و کار ایران - بلامانع است.

  • خدمات آشپزخانه و فست فود سیار

خدمات آشپزخانه و فست فود سیار

با گسترش جمعیت جوامع بشری و تراکم شهرها نیازهای روزافزون درزمینه تامین مواد غذایی، سلامت مواد غذایی، بهداشت و محیط زیست مطلوب و همچنین فرصت کم خانواده‌ها جهت آشپزی و تهیه غذای گرم و مطلوب با توجه مشغله و تراکم زیاد برنامه‌های روزانه آنها، نیاز به مراکز ارائه خدمات آشپزی رو به گسترش است. این کمبود در مراکز تفریحی و توریستی، جاده‌های بین شهری و مراکز اقامتی بیشتر نمایان می‌شود. پاسخ به این نیاز، منجر به ایجاد یک کسب و کار پررونق و پرسود شده است.

              

با گسترش جمعیت جوامع بشری و تراکم شهرها نیازهای روزافزون درزمینه تامین مواد غذایی، سلامت مواد غذایی، بهداشت و محیط زیست مطلوب و همچنین فرصت کم خانواده‌ها جهت آشپزی و تهیه غذای گرم و مطلوب با توجه مشغله و تراکم زیاد برنامه‌های روزانه آنها، نیاز به مراکز ارائه خدمات آشپزی رو به گسترش است. این کمبود در مراکز تفریحی و توریستی، جاده‌های بین شهری و مراکز اقامتی بیشتر نمایان می‌شود. پاسخ به این نیاز منجر به ایجاد یک کسب و کار پررونق و پرسود شده است. رستوران‌ها و مهمانپذیرها دارای مکان ثابتی می باشند و معمولا مکان این ساختمان‌ها در بهترین نقاط شهرها می‌باشد که از لحاظ هزینه خرید ساختمان و یا اجاره آنها، بسیار گران هستند. بنابراین این هزینه‌ها به نوعی باید از مشتریان آنها دریافت شود که اکثر اوقات موجب نارضایتی مشتریان آنها می‌شود. راه‌حل مناسب جهت برطرف شدن این مشکل استفاده از خدمات تامین مواد غذایی سیار با استفاده از کامیون‌ها یا کامیونت‌ها می‌باشد. زیرا خرید یا اجاره این وسایل نقلیه نیاز به سرمایه اولیه زیادی ندارد و چون هزینه تمام شده برای صاحبان این نوع کسب پایین می باشد می‌توانند خدمات پذیرایی را با کیفیت مطلوب و هزینه پایین‌تر نسبت به سایر رقبا ارائه دهند. بدین منظور با خرید یا اجاره کامیون و یا کامیونت و جانمایی وسایل وابزارآلات مورد نیاز برای یک آشپزخانه با ظرفیت خدمات دهی مشخص، می توان این کسب وکار را آغاز کرد. این وسایل نقلیه می‌توانند به عنوان تهیه غذای آشپزخانه‌ای، انواع فست فود و یا حتی به عنوان فروشگاه مواد غذایی در مناطق پرجمعیت، اماکن تفریحی و توریستی، جاده‌های بین شهری و... خدمات مطلوبی ارائه  دهند. نوآوری در ارائه خدمات و رضایت‌‌مندی مشریان موجب افزایش چمشگیر درآمدزایی در این کسب و کار خواهد شد. 

              

خدمات آشپزخانه و فست فود سیار

نوشتن نظر

توجه: HTML ترجمه نمی شود!
    بد           خوب

مطالب مرتبط

برچسب ها: خودرو, آشپزخانه سیار, فروش مواد غذایی در خودرو, آشپزی در خودرو, خدمات آشپزی, آشپزی, فست فود, تبلیغات روی خودرو, تبلیغ, دفتر تبلیغات, تبلیغ برندها, کسب و کار کوچک, ایده کسب وکار کوچک, لوازم یدکی خودرو, قطعات خودرو, فروش سیار, تعمیرات خودرو, تعمیرگاه مدرن, تعمیرگاه سنتی, خدمات فنی خودرو, خرید خودرو, لوازم یدکی خودرو, ایده‌های برتر, کسب و کار