استفاده از مطالب سایت با ذکر منبع -  karanesh.com جامع ترین سایت کسب و کار ایران - بلامانع است.

  • خدمات سیار تعمیرات لوازم خانگی

خدمات سیار تعمیرات لوازم خانگی

با گسترش روزافزون تولید انواع لوازم خانگی و ایجاد نوآوری و تنوع بخشی محصولات در این صنعت، نیازبه پشتیبانی قوی در زمینه خدمات پس از فروش به شدت نمود پیدا کرده است. مشکلاتی از قبیل دوری فاصله مراکز نمایندگی و خدمات پس از فروش و همچنین محدود بودن خدمات آنها، مشکلات حمل و نقل وسایل خانگی سنگین به مراکز نمایندگی از قبیل یخچال، لباسشویی، اجاق گاز و... صرف شدن زمان زیاد و معطل ماندن مشتریان و در نوبت قرار گرفتن آنها جهت دریافت خدمات و همچنین هزینه‌های بالای تعمیرات، موجب نارضایتی بسیاری از مشتریان شده است. بنابراین بسیاری از مشتریان ترجیح می‌دهند این خدمات را در منزل خود دریافت نمایند و از هدر رفتن وقت و هزینه اجتناب کنند. پس با کمی هوشمندی و نگاه اقتصادی می توان این فرصت را غنیمت شمرد و کسب وکاری در زمینه تعمیرات سیار انواع لوازم خانگی ، ایجاد نمود.

تعمیر انواع لوازم خانگی مانند یخچال، فریزر، اجاق گاز، آبگرمکن، آبسردکن، ماشینهای لباسشویی و ظرفشویی، آسیاب، آبمیوه‌گیر، مخلوط کن، خوردکن، سرخ کن، پلوپز، کیک پز، قهوه ساز، چای‌ساز، ماکروفر، توستر، سماور، ساندویچ ساز، سشوار، اتو، بخاری، پنکه، همزن، فر، چرخ گوشت، جاروبرقی و جاروشارژی و تعمیر، سرویس و نصب انواع بخاری‌ها، کولرهای آبی و گازی و... زمینه‌های کاری بسیار گسترده برای افرادی که دارای مدرک دیپلم، کاردانی یا کارشناسی در رشته های برق والکترونیک هستند، می باشند. حتی کسانی دارای مدارک دانشگاهی نیستند و علاقمند به ایجاد کسب و کار در این زمینه هستند می توانند با مراجعه به مراکز فنی و حرفه‌ای یا سایر آموزشگاه‌ها و با گذارندان دوره‌های مربوطه، دانش لازم را جهت راه‌اندازی این مشاغل کسب نمایند.

راه‌اندازی مراکز تعمیرات لوازم خانگی سیار و معرفی مزایای آن، از طریق وسایل نوین ارتباطی از قبیل راه‌ندازی وب‌سایت، استفاده گسترده از شبکه‌های اجتماعی‌، و به طور کلی تبلیغات گسترده در وسایل ارتباط جمعی، می تواند به شناساندن این کسب و کار در جامعه کمک شایانی نماید. در مرحله بعد با مدیریت درست کسب و کار،مشتری مداری، ارائه خدمات مطلوب و کاهش هزینه‌ها برای مشتریان تا حد امکان، می‌توان یک مزیت رقابتی بسیار ارزشمندی نسبت به سایر مراکز خدماتی مشابه، ایجاد نمود و این کسب و کار را رونق داد. 

خدمات سیار تعمیرات لوازم خانگی

نوشتن نظر

توجه: HTML ترجمه نمی شود!
    بد           خوب

مطالب مرتبط

برچسب ها: خدمات سیار تعمیرات لوازم خانگی, تعمیرات سیار لوازم خانگی, تعمیرات لوازم خانگی, مراکز تعمیر لوازم خانگی, گارانتی لوازم خانگی, کسب و کار نوین, کسب و کار کوچک